dinsdag 13 mei 2008

Nerd alert! Nerd alert!


Als je dit soort dingen in je vrije tijd gaat doen, dan is dat duidelijk een signaal van nerdigheid. Vooral omdat het nu zaterdagavond tien over twaalf is..
zie: http://crappygraphs.com/user_graphs/?id=1938, en je kunt daar zelf je eigen grafiek maken van wat dan ook.
Ok, nu tijd om te gaan slapen want morgen weer door aan mijn database voor vak in Parijs. Het komt door die computing course aan de Sorbonne, het is ook helemaal niet gezond om historici aan de statistische gegevens en factorial analysis te zetten!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Indeed a nerd.

Wie had ooit gedacht dat jij je nog met wiskundigachtige items in zou laten?
Naast mijn kolommetjes, zal deze tak van sport ook wel een plaats in mijn favorieten verwerven. Dank voor de tip. Ik hoop dat je niet al te naar gedroomd hebt na deze inspanning en de grafiek van weer hoger is geeindigd!!!

d.w.p.

Anoniem zei

Het verloop van de grafiek riep bij ons de vraag op, of het ooit anders is gegaan met de studie.
Groet Janke

Roelien zei

Die laatste piek in Parijs had toch niets met mijn bezoek te maken he?

Succes met je wiskunde, databases en historisch onderzoek!
May

Anoniem zei

Zeker weten Nerd alert, maar ben toch benieuwd waar je, je nu dan toch bevindt in de Oxford term, bij het rondje??
Want dan heb je nog wel even te gaan en wordt het nurden nog veel groter, hihi,

xHomieA